kiarashkiarash، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

کیـــــــــارش ،عسله مامان

به دونه من دخمله یا پسمل

1390/5/23 22:39
نویسنده : مامانی
403 بازدید
اشتراک گذاری

           aiqf5fi52kf4y9ainn8s.png  5md6xgcttgv45yfclhe1.jpg

فردا شنبه اس و به دونه ی عزیز من 22 هفته رو تموم میکنه و وارده هفته 23 میشه ...فردا انتظاره دو ماهه من تموم میشه و من میتونم قنده عسلم  رو ببینم ،ببینم که سالمه و کلی برای خودش بزرگ شده ...ببینم معجزه ی خدا رو در وجوده خودم ..بعده بعده بعده اینا هم ببینم که شما عزیزه دله مامانی دخملی یا پسمل ...اما مطمئن باش چه دخمل چه پسمل باشی برای مامانی و بابایی هیچ فرقی نمی کنه و قدمت روی سره ما جا داره فقط از خدای بزرگ و مهربون میخوام که صحیح و سالم باشی و به سلامتی این 4 ماهه باقی مونده رو پیش مامانی بگذرونی و بعدشم هم به سلامتی به دنیا بیای تا مامانی بتونه با آغوشش بهت گرما و مهربونی بده ....

و اما حواشی این تعیینه جنسیت ...

دوست خوبم شامیتا جان میگ شما دخملی

دوسته خوبم افسانه جان که از خود بیشتر عجله داره با استفاده از سونوی کله پاچه ای گفته  شما دخملی

بابایی مامان هم با استفاده از روش فوق فرمودن شما دخملی

جدوله چینی میگه شما دخملی

اطرافیان هر کس که ظاهرم رو نگاه میکنه میگه دخملی

اما بابا یی و مامانی من میگ شما پسملی

توی فک و فامیل و  دوستان همه خواب دیدن که شما پسری


حاا باید تا فردا صبر کنم تا ببنم کی درست گفته و کی غلط!!!!!!



مامانی ازت خواهششششششششششششششش میکنم هر چی که هستی فقطه فقط سالم باش



اون پایینو هم یه نگاه بندازین قسمته دختر خاله ا و پسر خاله های به دونه اصلاح شده....



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)