kiarashkiarash، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

کیـــــــــارش ،عسله مامان

اولین رو نمایی به دونه مامانی

1390/5/23 22:39
نویسنده : مامانی
432 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سونوگرافی و اولین رونمایی به دونه

روز سونوگرافی فرا رسید و من خیلی به هم ریخته بودم خیلی عصبی و بغضی ....

زمانیکه میخواستیم از خونه بیرون بریم رفتم توی اتاق و قران رو برداشتم و اولدور شکمم چرخوندم و بعد هم خودم اون رو بوسیدم و از خدا خواستم که خودشمحافظ ما باشه ...

وقتیکه پشت در اتاق نسشته بودم تا نوبتم بشه قلبم داشت از جا کنده میشد و خیلیاسترس داشتم تا اینکه منو صدا کردن مامانی بسم الله گفتم و رفتم خوابیدمروی تخت و چشامو بستم و صلوات فرستدم تا آروم شم بعد از چند لحظه چشام روباز کردم و خیره شدم به مانیتوری که روبروم بود  دیدم یه نیی کوچولو اونتو خوابیده ...با صدای لرزان از خانوم دکتر پرسیدم نینیم قلب داره ...گفتبله که داره ،گفتم که سالمه گفت :بله که سالمه و زوم کرد روت تا من شما رواز نزدیک ببینم ...الهی قوربونت برم که انقده خوشگل خوابیده بودی مامانی...نمی دونی چقده خیالم راحت شد و همونجا چشام از شادی پر از اشک شد...همون لحظه از خدا خواستم تک تک دوستای منتظرم به زودی این لحظه روتجربه کنن ،آرام جون ،سانی و گلی جون ،مریم و سیمین جون هستی و ستاره وباران عزیز...همه و همه ....

اومدم بیرون و وقتی مامانی  چهره ی بشاش و چشای خیسم رو دید ،گفت خدا رو شکر ...


اینم اولین عکسته مامانی...الهی قوربون اون ژست خوشکلت بشم

به دونه مامانی اینجا 21 میلیمتره ...

ماشالله یادتون نره (چشمک)


5133444238118.jpg


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)